مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 19:552020-07-08سياسي

مشاوان حقوقی و وکلا قابل دسترس باشند/پاسخ به مطالبه دانشجویان برای حل مشکلات


نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با افزایش تعداد وکلا برای رفع انحصار در این زمینه موافق هستم، گفت: باید مشاوان حقوقی و وکلا قابل دسترس باشند.

- ولی الله فرزانه  امروز درباره افزایش تعداد وکلا برای از رفع انحصار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با افزایش تعداد وکلا برای رفع انحصار در این زمینه موافق هستم.

وی افزود: البته در این زمینه تصمیم گیری برعهده دستگاه قضا است که دراین باره قوه قضاییه در پنج ساله تحت عنوان مشاور حقوقی حل کرده و همچنین کانون وکلا مرکز مشاوره حقوقی وکالت را مردمی کند تا از انحصار خارج شود که در برنامه پنجم توسعه این مساله نیامده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باتوجه به اهمیت موضوع در قانون برنامه هفتم پیگیری آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرزانه با بیان اینکه پاسخ به مطالبه دانشجویان در این زمینه به حل مشکل مهم اشتغال کمک خواهد کرد، افزود: از همه مهم تر بحث های حقوقی و قضایی مباحث تخصصی و فنی است که توصیه ما به مردم این است وکیل و مشاور حقوقی بگیرند به این دلیل که قضات در دستگاه قضا استقلال دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوان حقوقی و وکلا قابل دسترس باشند/پاسخ به مطالبه دانشجویان برای حل مشکلات

مشاوان حقوقی و وکلا قابل دسترس باشند/پاسخ به مطالبه دانشجویان برای حل مشکلات