مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 19:402020-07-08سياسي

عصبانیت آمریکا از گزارش سازمان ملل درباره ترور سردار سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، انتشار گزارش انتقاد آمیز اگنس کالامارد گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره عملیات ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران، - دولت آمریکا در اولین واکنش خود به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان ملل درباره اقدام غیر قانونی آمریکا در ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت که این گزارش انتقاد آمیز سازمان ملل از عملیات ترور، چهره سردار سلیمانی را درخشان می‎کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، انتشار گزارش انتقاد آمیز اگنس کالامارد گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره عملیات ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران، خشم و عصبانیت مقامات آمریکایی را به همراه داشته است.

مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه، یک روز پس از انتشار گزارش کالامارد مبنی بر غیر قانونی بودن قدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی گفت که این گزارش باعث درخشش چهره سردار سلیمانی شده است.

اورتگاس در بیانیه خود گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر را که در آن اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی نقض قوانین بین المللی اعلام شده، محکوم کرد و گفت که این گزارش با نوع خاصی از عدم صداقت فکری منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت آمریکا از گزارش سازمان ملل درباره ترور سردار سلیمانی

عصبانیت آمریکا از گزارش سازمان ملل درباره ترور سردار سلیمانی