مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 17:252020-07-08حوادث

توقیف محموله میلیاردی دینام های الکتریکی قاچاق در دلیجان


فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک محموله دینام های الکتریکی قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در عملیات پلیس شهرستان دلیجان در توقیف یک دستگاه خودروی وانت نیسان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: با ادامه یافتن طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از مأموران انتظامی شهرستان دلیجان یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل بار قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: با بررسی اسناد و مدارک ارائه شده از سوی راننده خودرو، مشخص شد که این مدارک فاقد اعتبار بوده و بار خودرو به صورت قاچاق در حال جابجایی است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این خودرو تعداد 50 دستگاه دینام الکتریکی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

مفخمی شهرستانی ارزش ریالی کالای های کشف شده در این عملیات را در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود 6 میلیارد ریال بیان و اظهار داشت: با تکمیل تحقیقات پلیس، فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله میلیاردی دینام های الکتریکی قاچاق در دلیجان

توقیف محموله میلیاردی دینام های الکتریکی قاچاق در دلیجان