مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 16:302020-07-08اقتصادي

اختصاص 600 میلیارد اعتبار برای محرومیت زدایی از شهرستان قصرقند


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: امسال 600 میلیارد ریال اعتبار از جانب بنیاد مستضعفان برای پیشرفت و آبادانی شهرستان قصرقند در نظر گرفته شده که اعتبار خوبی است و با توجه به محدودیت منابع باید با دقت و نظرات تخصصی و در جای مناسب هزینه شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: امسال 600 میلیارد ریال اعتبار از جانب بنیاد مستضعفان برای پیشرفت و آبادانی شهرستان قصرقند در نظر گرفته شده که اعتبار خوبی است و با توجه به محدودیت منابع باید با دقت و نظرات تخصصی و در جای مناسب هزینه شود.

پرویز فتاح در جریان سفر به شهرستان قصرقند سیستان وبلوچستان اظهار داشت: ما خادم مردم هستیم و از این نظر مسئولیت ما در کشور بسیار سنگین است.

وی افزود: همه ما باید به مردم احترام بگذاریم و تلاش کنیم آنها را درک کنیم و این خادمی را به معنای واقعی جامه عمل بپوشانیم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: مردم قصرقند و همه مردم سیستان و بلوچستان بسیار مهمان نواز و دوست داشتنی هستند و این وظیفه بر دوش ما را سنگین تر می کند، چرا که با وجود محرومیت های فراوان موجود در استان همه جوره پای نظام و انقلاب ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 600 میلیارد اعتبار برای محرومیت زدایی از شهرستان قصرقند

اختصاص 600 میلیارد اعتبار برای محرومیت زدایی از شهرستان قصرقند