مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 13:552020-07-08سياسي

توضیحات دانشگاه علامه طباطبایی درباره 2 خبر


در پی انتشار دو خبر «تخلف در دانشگاه علامه از قانون منع به کارگیری بازنشستگان» و «افشای حمایت ضد انقلاب مشهور از اساتید ارتباطات دانشگاه علامه» روابط عمومی این دانشگاه توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی انتشار دو خبر در این خبرگزاری با عناوین  تخلف در دانشگاه علامه از قانون منع به کارگیری بازنشستگان و افشای حمایت ضد انقلاب مشهور از اساتید ارتباطات دانشگاه علامه روابط عمومی این دانشگاه با ارائه توضیحاتی واکنش نشان داد.

متن توضیحات روابط عمومی دانشگاه علامه به این شرح است: در روزهای شنبه چهاردهم و سه شنبه هفدهم تیرماه جاری خبرگزاری فارس برخلاف انتظار با دو عنوان تخلف در دانشگاه علامه از قانون منع به کارگیری بازنشستگان و افشای حمایت ضد انقلاب مشهور از اساتید ارتباطات دانشگاه علامه ، اطلاعات نادرست و اتهاماتی را متوجه فرآیندهای قانونی و علمی دانشگاه علامه طباطبایی و اعتبار و حیثیت نهاد علم و سرمایه های فرهنگی در حوزه ارتباطات نمود.

دانشگاه براساس وظیفه خود در دفاع از کیان اخلاق، علم، قانون و حقوق بنیادین پیشگامان دانش و سرمایه های علمی و نهادهای آموزشی، اطلاعات ذیل را در اختیار افکار عمومی و رسانه ها قرار می دهد: 1- استاد فقید دکتر کاظم معتمدنژاد که در خبر آن خبرگزاری با استناد سوگیرانه به چند سطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دانشگاه علامه طباطبایی درباره 2 خبر

توضیحات دانشگاه علامه طباطبایی درباره 2 خبر