مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 12:552020-07-08پزشكي

تدوین برنامه جامع سلامت استان همدان با مشارکت 29 دستگاه اجرایی


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از تدوین برنامه جامع سلامت استان همدان با مشارکت 29 دستگاه خبر داد و گفت: باید تأکید بیشتری بر تدوین برنامه های جامع نگر داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید حیدری مقدم ظهر چهارشنبه در کارگروه سلامت پدافند غیرعامل استان همدان با بیان اینکه تهدیدات در حوزه پدافند غیرعامل هر لحظه تغییر ماهیت می دهد، اظهار کرد: شاید برای هیچ یک از ما بحران کرونا قابل پیش بینی نبود اما حالا دچار وضعیتی مبهم در رویکرد این ویروس هستیم بنابراین باید در حوزه پدافند غیرعامل، به نحوی آمادگی ایجاد کنیم که در بحران ها کمتر دچار غافلگیری و آسیب های آن شویم.

وی عنوان کرد: تا چند ماه قبل، تأمین دستگاه اکسیژن ساز برای استان همدان دغدغه دانشگاه نبود اما با بروز بحران کرونا این دستگاه به یکی از ضروری ترین تجهیزات مورد نیاز تبدیل شده که اگر به موقع در بیمارستان سینا تأمین نمی شد شاید تا 50 نفر فوت به آمار فوتی های ناشی از کرونا اضافه می شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از تدوین برنامه جامع سلامت استان با مشارکت 29 دستگاه خبر داد و افزود: شرایطی که امروز بیماری کرونا در جهان ایجاد کرده به مثابه جنگ جهانی سوم است، جنگی که در آن بیش از 200 کشور جهان درگیر هستند و تاکنون 560 هزار کشته و نزدیک به 12 میلیون نفر مبتلا در برداشته و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه جامع سلامت استان همدان با مشارکت 29 دستگاه اجرایی

تدوین برنامه جامع سلامت استان همدان با مشارکت 29 دستگاه اجرایی