مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-08اقتصادي

ارائه خدمات درمان اعتیاد با هر نوع بیمه پایه


معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، از افزایش شیب ارایه خدمات به افراد تحت پوشش بیمه های پایه برای درمان اعتیاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کوروش فرزین در خصوص آخرین وضعیت ارائه خدمات برای درمان اعتیاد گفت: تا سال 97 ردیف های اعتباری درمان اعتیاد به بیمه سلامت اختصاص یافت، اما در سال 98 این ردیف از اعتبارات بیمه سلامت حذف شد.

وی افزود: از اواخر سال گذشته با نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر رایزنی های لازم برای اختصاص بودجه صورت گرفت و پس از پیگیری های لازم برای اختصاص دو ردیف اعتباری، فرآیندهای تدوین دستورالعمل و بازنگری دستورالعمل گذشته در نهایت دستورالعمل جدید سال 1399 ابلاغ شد.

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: هم اکنون سامانه پابا فعال است و تعداد قابل توجهی سند در آن ثبت شده که مؤید خدمات ارائه شده به بیمه شدگان است و خدمات ثبت شده با شیب قابل توجهی در حال افزایش است.

وی اظهار داشت: تا کنون قرارداد 104 مرکز در سامانه پابا ثبت شده و همچنین برای 5 هزار و 909 نفر از بیمه شدگان مشمول، خدمت ارائه و در سامانه ثبت شده است.

فرزین با بیان اینکه تمام خدمات ارائه شده به بیمه شدگان در سال جاری 8 هزار و 588 خدمت با هزینه ای حدود 960 میلیون تومان بوده است افزود: سهم پرداختی بیمه از این مبلغ معادل 670 میلیون تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمان اعتیاد با هر نوع بیمه پایه

ارائه خدمات درمان اعتیاد با هر نوع بیمه پایه