مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-08اجتماعي

طی یک سال 5140 معلول به قزوین اضافه شده است


طی یک سال گذشته 5140 معلول به جمعیت معلولان استان قزوین اضافه شده است که اغلب براثر برداشت نادرست محصولات باغی و زراعی و تصادفات جاده ای ایجاد شده اند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: طی یک سال گذشته 5140 معلول به جمعیت معلولان استان قزوین اضافه شده است که اغلب براثر برداشت نادرست محصولات باغی و زراعی و تصادفات جاده ای ایجاد شده اند.

علیرضا وارثی در نشست خبری که امروز 18 تیر در سازمان بهزیستی استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: بهزیستی به دنبال شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده است، به مناسبت هفته بهزیستی 90 پروژه در سطح استان به بهره برداری می رسد با اجرای برنامه های مختلف تلاش می کنیم تا با فرهنگ سازی بتوانیم زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و معلولیت را فراهم کنیم.

وی افزود: در هفته بهزیستی 48 واحد مسکونی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی اهدا می شود، در این واحدها سهم آورده را ما پرداخت کردیم، همچنین زمین رایگان، مجوز شهرداری رایگان، حق انشعاب آب، برق و گاز رایگان در اختیار این واحدها قرار داده شده است و تنها یک سهم را خانواده پرداخت کرده است، سازمان بهزیستی بیش از 2 میلیارد در این طرح کمک کرده است، سال گذشته 223 واحد به خانواده ای دارای دو معلول شهری و روستایی تحویل دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی یک سال 5140 معلول به قزوین اضافه شده است

طی یک سال 5140 معلول به قزوین اضافه شده است