مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-08فرهنگي

مهلت ارسال اثر به جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» تمدید شد


دبیر جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا تاریخ 30 تیرماه سال جاری خبر داد.

- خرم آباد- دبیر جشنواره سراسری عکس مدافعان سلامت از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا تاریخ 30 تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود یاراحمدی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه اوج گیری مجدد شیوع بیماری منحوس کرونا و همچنین استقبال و درخواست هنرمندان سراسر کشور از این اتفاق فرهنگی، دبیرخانه جشنواره تصمیم بر این گرفت که جهت همراهی و ثبت بیشتر تلاش های شبانه روزی کادر درمان و پزشکی کشور زمان پایان و آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره را تا 30 تیرماه 99 تمدید کند.

وی تصریح کرد: از همه هنرمندان و عکاس و دست اندرکاران حوزه درمان و پزشکی انتظار می رود که آثار خود را تا پایان وقت اعلام شده به دبیرخانه جشنواره عکس مدافعان سلامت ارسال کنند.

دبیر جشنواره سراسری عکس مدافعان سلامت، هدف از برگزاری این جشنواره را انعکاس فعالیت های شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی در این زمان و ماندگار کردن فعالیت های این قشر زحمت کش در تاریخ، همچنین بازتاب مبارزه این همیاران سلامت در رویارویی با بیماری کرونا در کشور و پاسداشت تلاش ها و مجاهدت های مدافعان سلامت دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال اثر به جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» تمدید شد

مهلت ارسال اثر به جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» تمدید شد