مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-08فرهنگي

فعالیت مجازی کتابخانه تخصصی کودک قشم در روزهای کرونایی+فیلم


مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم از تداوم فعالیت این کانون و کتابخانه تخصصی کودک قشم با افزون بر 10 هزار جلد کتاب به صورت مجازی خبر داد.

- فرحناز شهنوازی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم به مناسبت روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم در اولین روزهای کرونایی قادر به پذیرش عضو در کتابخانه نشد و از این روی فعالیت های خود را به صورت مجازی آغاز کرد.

وی افزود: اعضای کانون را در فضای مجازی به گروه کودک دختر، کودک پسر، گروه نوجوان تقسیم و در کنار آن انجمن قصه گویی، کارگاه داستان نویسی، کارگاه شعر سرایی ایجاد شد.

مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم تصریح کرد: این کانون از کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان با افزون بر 10 هزار جلد کتاب برخوردار است.

شهنوازی ادامه داد: از این رو در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تمامی فعالیت های کانون مستلزم کتاب و کتابخوانی می باشد.

وی اضافه کرد: تولید محتوا و کار در حوزه های همچون کاردستی، کاغذ و اوریگامی، سفالگری، انیمیشن، شعرخوانی، قصه گویی و روخوانی کتاب از جمله این فعالیت ها به شمار می رود.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجازی کتابخانه تخصصی کودک قشم در روزهای کرونایی+فیلم

فعالیت مجازی کتابخانه تخصصی کودک قشم در روزهای کرونایی+فیلم