مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-08پزشكي

اولین داروخانه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران احداث شد


رییس دانشکده داروسازی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران از احداث اولین داروخانه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران در راستای افزایش مهارت حرفه ای دانشجویان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایرانه، دکتر علیرضا وطن آرا با اعلام این خبر افزود: فیلد داروخانه یکی از عرصه های اساسی در آموزش دانشجویان داروسازی است و بخشی از مهارت های حرفه ای برای ارائه خدمت بعد از دوران دانش آموختگی در داروخانه شکل می گیرد.

وطن آرا خاطرنشان کرد: ایجاد داروخانه آموزشی فرصتی را برای دانشجویان فراهم می کند تا بتوانند با خدمات دارویی و عرضه صحیح دارویی آشنا شوند و این خود در توانمندی های بعد از فارغ التحصیلی تعیین کننده است.

وی خاطر نشان کرد: در دانشکده داروسازی یک screenlab (آزمایشگاه) مجهز تدارک دیدیم تا بتوانیم بخشی از آموزش های دانشجویان را در آنجا ارائه کنیم منتهی مواجهه با بیماران و مراجعه کنندگان واقعی قاعدتاً باید در عرصه داروخانه شهری اتفاق بیافتد.

رییس دانشکده داروسازی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران یادآور شد: وجود screenlab در دانشکده و ایجاد داروخانه شهری برای مراجعه کنندگان عادی و داروخانه های تحت پوشش یک سیکل خوب و کامل برای آموزش، افزایش توانمندی ها و مهارت دانشجویان را فراهم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین داروخانه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران احداث شد

اولین داروخانه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران احداث شد