مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 09:402020-07-08فرهنگي

ادبیات کودک و نوجوان مهمترین بخش فعالیت های ادبی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ادبیات کودک و نوجوان را مهمترین بخش از فعالیت های ادبی دانست و گفت: همیت ادبیات کودک و نوجوان به دلیل آنست که هیچ یک از انواع فعالیت ادبی در دوران معاصر به اندازه ادبیات کودک و نوجوان سازنده نبوده است.

- صابر سهرابی چهارشنبه 19 تیر در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان و با تاکید براینکه، این بخش از فعالیت ادبی آینده سازان جامعه را به سمت داشته های معنوی و ارزشمند سوق می دهد، گفت: به همین دلیل تاکید داریم که ادبیات کودک و نوجوان را باید ادبیات انسان ساز دانست.

وی با بیان اینکه شمار زیادی از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان، از فارس برخاسته اند، گفت: فارس یکی از خاستگاه های مهم ادبیات ایران و حتی جهان محسوب می شود و در حوزه ادبیات کودک و نوجوان نیز تاثیرگذاری خوبی داشته است.

سهرابی ضمن ابراز تاسف از اینکه طی 2 دهه گذشته با وجود اهمیت ادبیات کودک و نوجوان، کمتر به آن پرداخته شده است، گفت: از گذشته تاریخ تا امروز فارس در زمینه ادبیات کودک و نوجوان، فعالیت داشته و از سعدی بزرگ تا نویسندگان معاصری نظیر احمد اکبرپور، بهمن پگاه راد، فرهاد حسن زاده، محمدرضا سرشار (رهگذر)، رضا شیرازی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات کودک و نوجوان مهمترین بخش فعالیت های ادبی است

ادبیات کودک و نوجوان مهمترین بخش فعالیت های ادبی است