مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-08سياسي

آغاز مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان


رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی از آغاز مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خراسان رضوی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی از آغاز مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خراسان رضوی خبر داد.

جعفر حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از امروز 18 تیرماه در سراسر استان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات در 7 منطقه به صورت مجازی و در 2 منطقه به صورت حضوری اجرا می شود، بیان کرد: در دو منطقه مشهد و طرقبه شاندیز مسابقات به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود و در روش مجازی، افراد با حضور در اداره اوقاف محل سکونت خود به صورت ویدئو کنفرانسی در مسابقات شرکت می کنند.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان تصریح کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران، روزهای 18 تا 22 تیر ماه و مسابقات برادران در روزهای یکشنبه تا سه شنبه 22 تا 24 تیر ماه برگزار می شود.

حسینی اظهار کرد: در منطقه طرقبه شاندیز که شامل شهرستان های طرقبه شاندیز، فریمان و سرخس می شود، مسابقات در روزهای 24 و 25 تیرماه در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان

آغاز مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان