مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-08اقتصادي

آخرین جزییات درباره افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگران


معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مصوبه شورای عالی کار برای افزایش حق مسکن کارگران به تصویب دولت نرسیده، گفت: مصوبه شورای عالی کار در واقع ارائه پیشنهاد به دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، حاتم شاکرمی در مورد مصوبه شورای عالی کار برای افزایش حق مسکن کارگران گفت: گرچه در شورای عالی کار تصویب شد که حق مسکن کارگران از یکصد هزار تومان به 300 هزار تومان افزایش یابد، اما این مصوبه هنوز برای اجرا در دولت تصویب نشده است.

وی افزود: مصوبه افزایش حق مسکن کارگران گرچه در کمیسیون اقتصادی دولت هم تصویب شده و یک جلسه برای آن گذاشته اند، اما مصوبه شورای عالی کار و مصوبه کمیسیون اقتصادی دولت به منزله پیشنهاد تلقی می شود و در صورتی که در هیأت دولت تصویب شود، اجرا خواهد شد.

شاکرمی همچنین در مورد اینکه چه زمانی مصوبه افزایش حق مسکن کارگران در دستورکار دولت قرار می گیرد، گفت: اطلاعی ندارم و خود هیأت دولت اعلام می کند.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به گذشت چهارماه از سال آیا مصوبه افزایش حق مسکن کارگران به ماه های قبل هم تسرّی پیدا می کند یا نه، گفت: همه اینها بستگی به مصوبه هیأت دولت دارد که هنوز این مسئله تصویب نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات درباره افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگران

آخرین جزییات درباره افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگران