مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-08پزشكي

وادی رحمت تبریز در وضعیت هشدار/ برخی از شهروندان رعایت نمی کنند


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اعلام کرد: در پی افزایش آمار اموات کرونایی و عدم رعایت هشدارهای بهداشت و سلامت توسط گروهی از شهروندان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریزٰ فرخ جلالی با گلایه از برخی شهروندان نسبت به عدم رعایت اصول بهداشت و سلامت در وادی رحمت تبریز اظهار داشت: با وجود هشدارهای مکرر و توصیه اکید برای حضور حداقلی مردم در مراسمات تشییع و تدفین، برخی از شهروندان با عدم رعایت موارد بهداشتی، سلامت دیگران را هم به خطر می اندازند.

وی با تاکید بر عدم لزوم مراجعه به ساختمان های اداری سازمان آرامستان های شهرداری تبریز برای امورات متفرقه گفت: وادی رحمت به دلیل تدفین متوفیان کرونا و نیز ازدحام ناشی از حضور شهروندان در مراسمات تشییع و تدفین حتی برای اموات غیرکرونایی، به منطقه پرخطر و مستعد شیوع کرونا تبدیل شده است.

جلالی با اشاره به افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی، خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد ازدحام و احتمال عدم رعایت فاصله اجتماعی در آرامستان های سطح شهر، از شهروندان خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در این اماکن خودداری نمایند.

  مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با بیان اینکه به دلیل رعایت حال خانواده های معزا، اقدامات ما به هشدارهای لسانی و توصیه و بنر محدود شده است گفت: درپی شیوع مجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وادی رحمت تبریز در وضعیت هشدار/ برخی از شهروندان رعایت نمی کنند

وادی رحمت تبریز در وضعیت هشدار/ برخی از شهروندان رعایت نمی کنند