مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-08بين الملل

تلاش اعراب برای اجرای طرح اشغال کرانه باختری از زبان دیپلمات آمریکایی


سفیر پیشین آمریکا در اراضی اشغالی فلسطین خبر داد که کشورهای عربی موسوم به «میانه رو» تلاش کردند که از مخالفت اردن با طرح اشغال کرانه باختری بکاهند و همچنان کانال های تماس خود را با تل آویو و واشنگتن حفظ کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دان شاپیرو سفیر پیشین ایالات متحده آمریکا در اراضی اشغالی فلسطین از تلاش کشورهای عربی موسوم به میانه رو برای اجرای طرح اشغال کرانه باختری فلسطین خبر داد.

کشورهای عربی میانه رو اصطلاحی است که کشورهای غربی و آمریکا برای همپیمانان عرب خود مانند امارات عربی متحده استفاده می کنند؛ کشورهایی که تلاش بسیاری برای عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی انجام می دهند.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از شاپیرو گزارش داد، این کشورها، تلاش کردند که شروطی را برای تداوم مذاکرات بین اسراییلی ها و فلسطینی ها مطرح کنند تا بتوانند طرح اشغال کرانه باختری را به تعویق بیاندازند.

این دیپلمات آمریکایی همچنین خبر داد که این کشورهای عربی کوشیدند وضع کنونی در فلسطین را تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (آبان ماه) ثابت نگه دارند.

وی در ادامه تأکید کرد، کشورهای مذکور تلاش زیادی کردند تا از مخالفت اردن با طرح الحاق بکاهند و از امان خواستند که از صف جمعی کشورهای عربی خارج نشود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اعراب برای اجرای طرح اشغال کرانه باختری از زبان دیپلمات آمریکایی

تلاش اعراب برای اجرای طرح اشغال کرانه باختری از زبان دیپلمات آمریکایی