مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-08پزشكي

ممنوعیت برگزاری عروسی و عزا در تالارها، رستوران ها و باغ های خصوصی در همدان


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اعلام فوت 218 نفر از مبتلایان به کرونا در استان همدان گفت: برگزاری هر گونه مراسم عزا و عروسی در تمام تالارها، - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا مطرح کرد ممنوعیت برگزاری عروسی و عزا در تالارها، رستوران ها و باغ های خصوصی در همدان ایسنا/همدان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اعلام فوت 218 نفر از مبتلایان به کرونا در استان همدان گفت: برگزاری هر گونه مراسم عزا و عروسی در تمام تالارها، رستوران ها و باغ های خصوصی ممنوع است.

دکتر منوچهر کرمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 2150 نفر از ابتدای شیوع کرونا در سطح استان مبتلا شده اند که متأسفانه از این تعداد 218 نفر فوت کرده اند، توضیح داد: برگزاری مراسم عزا و عروسی در تمام تالارها، رستوران ها و باغ های خصوصی ممنوع است اما این به معنای بسته بودن این مراکز نیست.

وی افزود: ما حتی برای کرایه دهندگان میز و صندلی نیز دستورالعملی صادر و ابلاغ کردیم که برای مراسم ها، وسیله کرایه ندهند اما متأسفانه کنترل سخت است.

کرمی با بیان اینکه برای نظارت هر چه بیشتر بر شهر، نماینده های ویژه و بازرسان را فعال کردیم و حتی دیروز از کلینیک های دانشگاه نیز بازدید به عمل آمد تا مشکلی وجود نداشته باشد، ادامه داد: عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت برگزاری عروسی و عزا در تالارها، رستوران ها و باغ های خصوصی در همدان

ممنوعیت برگزاری عروسی و عزا در تالارها، رستوران ها و باغ های خصوصی در همدان