مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-08اقتصادي

گام دوم اشتغال زایی بنیاد برکت در اردبیل با 1350 فرصت شغلی


معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت بنیاد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: این بنیاد در دومین سال فعالیت خود هزار و 350 شغل را در استان اردبیل ایجاد می کند که با ایجاد این شغل ها، - ایسنا/اردبیل معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت بنیاد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: این بنیاد در دومین سال فعالیت خود هزار و 350 شغل را در استان اردبیل ایجاد می کند که با ایجاد این شغل ها، تعداد فرصت های کسب و کار بنیاد برکت در استان در مجموع به هزار و 737 شغل خواهد رسید.

رضا راضی زاده 18 تیرماه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: راه اندازی 450 طرح اشتغال زایی اجتماع محور را برای سال 99 در مناطق محروم استان اردبیل هدف گذاری کرده ایم که ایجاد این فرصتهای شغلی را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: بنیاد برکت برای راه اندازی این تعداد فرصت شغلی در استان اردبیل 135 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی کرده است.

راضی زاده تصریح کرد: بنیاد در سال گذشته 129 طرح اشتغال زایی را در شهرستانهای خلخال و کوثر و 35 روستای توابع این شهرستان ها اجرا کرده که باعث ایجاد 387 شغل در این مناطق شده است.

به گفته معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت، تعداد روستاهای تحت پوشش این بنیاد در استان اردبیل طی سالجاری به 50 روستا افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم اشتغال زایی بنیاد برکت در اردبیل با 1350 فرصت شغلی

گام دوم اشتغال زایی بنیاد برکت در اردبیل با 1350 فرصت شغلی