مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-08سياسي

توجه به مناطق کم برخوردار در شورای شهر قزوین اولویت دارد


توجه به مناطق کم برخوردار و اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در مناطق جنوب شهر از ریوکردهای مهم شورا و شهرداری قزوین است.

- قزوین- رییس شورای شهر قزوین گفت: توجه به مناطق کم برخوردار و اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در مناطق جنوب شهر از ریوکردهای مهم شورا و شهرداری قزوین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حکمت الله داودی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در آیین افتتاح پروژه های شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته شهرداری ها و دهیاری ها گفت: نگاه شورا به مناطق کم برخوردار پررنگ تر شده و تلاش می کنیم با توزیع خدمات رفاهی، عمرانی و فرهنگی بتوانیم همه مردم را از امکانات شهری بهره مند کنیم.

داودی افزود: در حال حاضر بوستان بزرگ بانوان در قسمت جنوب شهر قزوین به مساحت 4 هکتار و فرهنگسرای بزرگ چوبیندر در مناطق کم برخوردار در حال احداث است که می تواند نقش مهمی در تأمین اوقات فراغت مردم و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کند.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: در چند ماه آینده شاهد افتتاح پروژه های متعددی خواهیم بود که امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته و در شأن مردم فهیم شهر قزوین ارائه کنیم تا رضایت شهروندان جلب شود.

داودی بیان کرد: از استاندار قزوین به دلیل پشتیبانی از تکمیل پروژه های شهری که از گذشته ناتمام مانده بود قدردانی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مناطق کم برخوردار در شورای شهر قزوین اولویت دارد

توجه به مناطق کم برخوردار در شورای شهر قزوین اولویت دارد