مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-08دانش

آغاز پذیرش دانشجویان خواجه نصیر در خوابگاه ها/اعلام شرایط اسکان


دانشجویان متقاضی دریافت خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر از هفته جاری می توانند با در دست داشتن گواهی سلامت به مدت یک ماه در این مراکز اسکان یابند.

- دانشجویان متقاضی دریافت خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر از هفته جاری می توانند با در دست داشتن گواهی سلامت به مدت یک ماه در این مراکز اسکان یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس مصوبه هیئت رییسه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشجویان کارشناسی ارشد متقاضی خوابگاه که بر اساس مقررات اعلام شده در اطلاعیه خردادماه این دانشگاه و در وقت مقرر برای دریافت خوابگاه پیش ثبت نام کرده اند و تایید استاد راهنمای آنها توسط اداره خوابگاه ها دریافت شده است، می توانند تا 13مردادماه با شرایطی که تعیین شده، اسکان یابند.

همچنین شرایط پذیرش و نام خوابگاه ها دانشجویان کارشناسی ارشد در پنل دانشگاه خواجه نصیر در اعلام شده است و برای دانشجویان پذیرفته نشده در این مرحله نیز پیام عدم پذیرش ارسال می شود.

بر این اساس با توجه به اسکان یک یا دو نفر در اتاق مطابق با پروتکل های ابلاغی و ظرفیت خوابگاه ها و اتاق ها برنامه ریزی اسکان انجام گرفته است.

دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد؛ دانشجویان پذیرفته شده لازم است پرینت گواهی سلامت خود را از سامانه خوداظهاری بیماری کرونا وزارت بهداشت (salamat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش دانشجویان خواجه نصیر در خوابگاه ها/اعلام شرایط اسکان

آغاز پذیرش دانشجویان خواجه نصیر در خوابگاه ها/اعلام شرایط اسکان