مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-08دانش

سرپرست جدید دانشگاه آزاد استان قزوین معارفه شد


در مراسمی که با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قزوین برگزار شد، محمدرضا خان محمدی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدرضا خان محمدی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه ای که با حضور محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قزوین برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات آموزش عالی کشور است، گفت: به نوبه خود از زحمات و تلاش های دکتر موسی خانی و همکاران ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: تقویت نقاط درخشان دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و توجه بیشتر به دیگر ظرفیت های این دانشگاه، از اولویت های ماست.

تلاش داریم ادبیاتی نوین و بدیع را وارد دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین کنیم.

خان محمدی با تأکید بر اینکه اکنون نمی توان آموزش و پژوهش را از هم جدا کرد، گفت: دانشگاه باید نیاز صنعت و جامعه را بشناسد و در سراهای نوآوری و واحدهای فن آور راهکار یافته و محصول تولید کند.

وی در پایان تأکید کرد: با روحیه مضاعف، از تمامی امکانات و ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین برای پیشبرد اهداف این دانشگاه و ارتقای بیش از پیش آن استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید دانشگاه آزاد استان قزوین معارفه شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد استان قزوین معارفه شد