مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-08پزشكي

لرستان/ ابتلای 40 تا 50 نفر در هر مراسم عزا و عروسی به کرونا


معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه در هر مراسم عزا و عروسی به طور متوسط بین 40 تا 50 نفر به کرونا مبتلا می‌شوند، گفت: اگر مردم رعایت نکنند فاجعه قابل کنترل نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمود ثمینی در سخنانی با اشاره به وضعیت استان لرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: موج اول کرونا و تا دو ماهه اول سال، با همکاری بسیار خوب مردم کنترل شد و آمار مرگ و میر و همچنین مبتلایان به کرونا کاهش پیدا کرد.

ابتلای 40 تا 50 نفر به طور متوسط در هر مراسم عزا و عروسی وی با بیان اینکه در فاز بعدی فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی در استان ابتدا به طور مناسب در استان آغاز شد، عنوان کرد: کم کم مردم با رفت و آمدی که در اجتماع انجام دادند احساس کردند که شرایط عادی شده، غافل از اینکه این ویروس و بیماری کاملاً ناشناخته است.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مردم باید توجه داشته باشند که باید سازگاری با کرونا داشته باشیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با آن زندگی کنیم، عنوان کرد: متأسفانه در خیز دوم، متوجه شدیم که برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی در استان عادی سازی شده و این در حالیست که موارد بهداشتی در آنها رعایت نمی‌شود.

ثمینی با تاکید بر اینکه با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از هر برنامه عزا و عروسی به طور متوسط بین 40 تا 50 نفر آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان/ ابتلای 40 تا 50 نفر در هر مراسم عزا و عروسی به کرونا

لرستان/ ابتلای 40 تا 50 نفر در هر مراسم عزا و عروسی به کرونا