مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-08اقتصادي

اظهارات سخنگوی دولت تکذیب شد/واردات گوشی بالای 300 یورو ممنوع است


در حالی که سخنگوی دولت روز گذشته وجود مصوبه ممنوعیت واردات گوشی بالای 300 یورو راردکرد،مسئول تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل از وجود قطعی این مصوبه و ممنوعیت واردات موبایل گران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قربانی در نشستی خبری ضمن تشریح آخرین وضعیت واردات گوشی تلفن همراه، اظهار داشت: ما در قانون چیزی به اسم واردات گوشی مسافری نداریم و بر اساس قانون اگر مسافر کالایی بیش از 80 دلار وارد کند امکان خرید و فروش آن را نداشته و خرید و فروش آن جرم تعزیری تلقی می شود، اما پس از آنکه سال 97 شرکت های واردکنندگان موبایل دچار مشکل شدند دستورالعملی از سوی گمرک مبنی بر برداشته شدن سقف 80 دلاری برای واردات گوشی ابلاغ شد بنابراین هر آنچه در حال حاضر به اسم گوشی مسافری وارد می شود قاچاق است.

وی ادامه داد: حتی برخی واردکنندگان قاچاق گوشی، تلفن همراه را در عراق با استفاده از کد اتباع بیگانه قانون را دور زده و حتی قبل از واردات آن را رجیستر می کردند سپس از طریق کولبرها وارد کشور می کردند.

قربانی افزود: وقتی معاون اتاق اصناف می گوید کالای قاچاق نداریم یا واقعاً نمی داند کالای قاچاق چیست و یا نمی خواهد اعلام کند گوشی قاچاق در جامعه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات سخنگوی دولت تکذیب شد/واردات گوشی بالای 300 یورو ممنوع است

اظهارات سخنگوی دولت تکذیب شد/واردات گوشی بالای 300 یورو ممنوع است