مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-08اقتصادي

قرارداد همکاری سایپا با 48 مجموعه دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد سلیمانی با اشاره به اقدامات این گروه خودروسازی در یک سال اخیر برای افزایش همکاری با استارت آپ ها و مجموعه های دانش بنیان، - مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف بومی سازی قطعات مورد نیاز صنعت خودرو با 48 مجموعه دانش بنیان قرارداد همکاری امضا کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد سلیمانی با اشاره به اقدامات این گروه خودروسازی در یک سال اخیر برای افزایش همکاری با استارت آپ ها و مجموعه های دانش بنیان، افزود: بهترین و کوتاه ترین مسیر برای برطرف کردن کمبودها و نیازهای فناورانه صنعت خودرو، افزایش همکاری با مراکز علمی کشور است و گروه سایپا این مهم را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: صنعت خودرو در بخش طراحی و تولید خودرو به پیشرفت های مطلوبی رسیده، اما هنوز در تولید برخی از قطعات به ویژه قطعات های تک نتوانسته به سمت خوداتکایی برود.

سلیمانی از همه نخبگان، مجموعه های دانش بنیان و استارتاپ که می توانند به صنعت خودرو کمک کنند، دعوت کرد تا با حضور در کمیته همکاری های مشترک با مجموعه های دانش بنیان ایده های خود را مطرح کنند.

مدیرعامل سایپا خاطرنشان کرد: این گروه خودروسازی در مسیر تکمیل پروژه بومی سازی قطعات خودرو قرار گرفته و در این مسیر پرپیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد همکاری سایپا با 48 مجموعه دانش بنیان

قرارداد همکاری سایپا با 48 مجموعه دانش بنیان