مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-08اقتصادي

کمیسیون بازرسی اتحادیه میوه و تره بار یزد راه اندازی شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از فعال سازی کمیسیون بازرسی اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار شهرستان یزد در راستای بررسی مسائل موجود با هدف ساماندهی صنف میوه و تره بار خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از فعال سازی کمیسیون بازرسی اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار شهرستان یزد در راستای بررسی مسائل موجود با هدف ساماندهی صنف میوه و تره بار خبر داد.

محمدرضا علمدار یزدی ضمن اعلام این خبر و در نشستی که در راستای فعال سازی کمیسیون بازرسی اتحادیه میوه و تره بار و بررسی مسائل موجود با این اتحادیه داشت، ضمن تاکید بر پیگیری ساماندهی این حوزه توسط این کمیسیون، گفت: صدور فاکتور فروش توسط میادین میوه و تره بار، طرح منطقه بندی و تقسیم شهری و انجام بازدیدهای مشترک با نمایندگان اتحادیه، برنامه ریزی جهت رفع مشکلات فروش مدتی در میادین میوه، ایجاد برنامه یکپارچه برای واحدهای صنفی در صدور فاکتور به مشتری، اخذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از ایجاد تبعات ناشی از حضور اتباع در میادین میوه و تره بار از جمله مسائلی مورد نظر در این رابطه است.

وی از انجام بیش از 2600 مورد بازرسی و 324 فقره تخلف که در قالب 268 مورد پرونده تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون بازرسی اتحادیه میوه و تره بار یزد راه اندازی شد

کمیسیون بازرسی اتحادیه میوه و تره بار یزد راه اندازی شد