مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-08ورزشي

تولدی دیگر/ ضرورت تغییر کاربری ورزشگاه تختی اهواز


42 سال از عمر ورزشگاه تختی اهواز می گذرد و این روزها به محلی برای تمرینات متفرقه تبدیل شده است اما می توان با تغییر کاربری این ورزشگاه، تولدی دیگر برای این سازه رقم زد.

- سید علیرضا شریفی: 42 سال پیش ورزشگاه تختی اهواز به بهره برداری رسید و خاطرات خوشی همچون قهرمانی شاهین اهواز، فولاد خوزستان، پیروزی منتخب خوزستان بر منتخب ژاپن، بقای فولاد در لیگ برتر و.

در آن به ثبت رسید.

با بهره برداری از ورزشگاه غدیر اهواز، ورزشگاه تختی به خاطره ها سپرده شد و فقط چند خاطره ناخوشایند از جمله درگیری تماشاگران از آن به یادگار ماند.

تغییر کاربری عمر این سازه هم به پایان رسیده ولی عده ای اصرار دارند که با سرپا نگه داشتن سازه ورزشگاه، خاطرات دهه شصت را زنده نگه دارند اما باید این تعصب و نگاه را کنار گذاشت و کاربری این ورزشگاه را تغییر داد.

جایگزین پارک بانوان هرچند در ایران مانند کشورهای توسعه یافته جرأت تخریب ورزشگاه و ایجاد یک سازه جدید را نداریم اما به نظر می رسد که همین سازه می تواند جایگزین خوبی برای طرح خیالی احداث پارک بانوان در 4 نقطه کلان شهر اهواز باشد.

چرا مجموعه تخصصی بانوان ورزشگاه تختی اهواز در مرکز شهر واقع شده و دسترسی به آن ساده است، همچنین با توجه به دیوارهای بلند و نبود سازه های مرتفع در اطراف آن، اِشرافی به ورزشگاه وجود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولدی دیگر/ ضرورت تغییر کاربری ورزشگاه تختی اهواز

تولدی دیگر/ ضرورت تغییر کاربری ورزشگاه تختی اهواز