مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-08اقتصادي

اصفهان رتبه دوم تولید تخم مرغ را در کشور دارد


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: در استان اصفهان هفت و نیم میلیون مرغ تخم گذار وجود دارد و اصفهان رتبه دوم تولید تخم مرغ کشور را به خود اختصاص داده است.

- حسین ایراندوست در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تعداد 220 واحد فعال تولید تخم مرغ با ظرفیت 12 میلیون قطعه و تولید سالیانه 105 هزار تن تخم مرغ و رتبه دوم کشور در ظرفیت و تولید تخم مرغ اظهار داشت: در استان اصفهان هفت و نیم میلیون مرغ تخم گذار در استان اصفهان وجود دارد.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار کشور هر کیلوگرم تخم مرغ را با قیمت نه هزار و 500 تومان برای تولیدکننده و برای مصرف کننده یازده هزار تومان به ازای هر کیلوگرم مصوب کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان به تولید شیرخام در اصفهان هم پرداخت و افزود: امسال یک میلیون و 440 هزار تن شیر در استان اصفهان تولید می شود که در ستاد تنظیم بازار قیمت دو هزار و 900 تومان در استان اصفهان عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به محدودیت توزیع نهاده های طیور در استان اصفهان گفت: از اول تیرماه نهاده ذرت هم به سامانه بازارگاه اضافه شد تا همراه کنجاله سویا و جو تأمین شود و امیدواریم در ماه های آینده مسئله تأمین نهادهای دامی و طیور مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان رتبه دوم تولید تخم مرغ را در کشور دارد

اصفهان رتبه دوم تولید تخم مرغ را در کشور دارد