مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-08پزشكي

شرکت در دورهمی ها حتی در فضای باز انجام نشود/کودکان ناقلان بدون علامت «کرونا»


مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دهاقان گفت:شرکت در دورهمی ها و مراسم حتی در فضای باز نباید انجام شود به دلیل اینکه یکی از راه های انتشار کرونا از طریق سرویسهای بهداشتی مشترک است.

- نعمت الله قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان و عدم فاصله گذاری اجتماعی (شرکت در دورهمی ها، عدم استفاده از ماسک، جمع آوری کارت خوان ها از دسترس مشتری، تجمع در بوستان ها و پارک ها و موارد دیگر) دیگر آمار موارد مثبت کرونا در دهاقان از فروردین ماه تا تیر ماه هفت برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بیماری در دهاقان از چند هفته گذشته سیر صعودی به خود گرفته است و نوع بیماران نیز متفاوت شده است؛ تاکید کرد: دوره قبل کمتر بیماران جوان و بدون بیماری زمینه ای داشتیم اما در این دوره بیماران جوان که هیچ بیماری زمینه ای ندارند به کرونا مبتلا شده اند، به گونه ای که از فروردین ماه تا تیرماه موارد مثبت زیر 20 سال افزایش یافته است و در این بین یک مورد نوزاد 5 ماهه مبتلا نیز ثبت شده است.

تغییر عوارض بیماری کرونا مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دهاقان با اشاره به اینکه در فروردین ماه هیچ مورد مثبتی در زنان باردار وجود نداشت ولی در سه ماهه اخیر در زنان باردار مورد مثبت مشاهده شده است، گفت: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در دورهمی ها حتی در فضای باز انجام نشود/کودکان ناقلان بدون علامت «کرونا»

شرکت در دورهمی ها حتی در فضای باز انجام نشود/کودکان ناقلان بدون علامت «کرونا»