مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-08اقتصادي

مبارزه با علف های هرز در بیش از 232 هزار هکتار از مزارع غلات آذربایجان غربی


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سطح مبارزه با سن غلات در سال زراعی جاری در مقایسه با سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سطح مبارزه با سن غلات در سال زراعی جاری در مقایسه با سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

جعفر وحدت در گفت وگو با ایسنا افزود: عملیات مبارزه با علف های هرز درسال جاری در بیش از 232هزار هکتار از مزارع غلات استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود 2برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه امسال در سطح 187 هزار و 790 هکتار از مزارع غلات استان مبارزه با سن مادری و پوره انجام گرفته است، اظهار کرد : مبارزه با سن مادری در سطح 93 هزار و 653 هکتار و مبارزه با پوره سن در سطح 94 هزار و 67 هکتار عملیاتی شده است .

وحدت افزود: با مبارزه به موقع با علف های هرز، تغذیه مناسب و مبارزه با آفات و انواع بیماری های گیاهی می توان تولید را افزایش و از هدررفت محصولات زراعی جلوگیری کرد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: 200 نفر از کارشناسان شبکه های مراقبت و پیش آگاهی بخش دولتی و غیر دولتی در جهت نظارت بر مزارع گندم استان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با علف های هرز در بیش از 232 هزار هکتار از مزارع غلات آذربایجان غربی

مبارزه با علف های هرز در بیش از 232 هزار هکتار از مزارع غلات آذربایجان غربی