مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-08ورزشي

کمیته امداد نگاه بنیادی به نخبگان تحت حمایت دارد


مشاور امور جوانان کمیته امداد گفت: کمیته امداد نگاه بنیادی به امور جوانان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان نخبه تحت حمایت دارد.

- ایسنا/یزد مشاور امور جوانان کمیته امداد گفت: کمیته امداد نگاه بنیادی به امور جوانان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان نخبه تحت حمایت دارد.

حمید طاهری جبلی در جمع نخبگان منتخب تحت حمایت کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد نگاه بنیادی به امور جوانان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان نخبه تحت حمایت دارد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بیان کرد: توجه ویژه به جوان مؤمن و انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید قرار گرفته و امر رهبری در این خصوص امری مولوی است و ضرورت دارد اهتمام و سرمایه گذاری نسبت به جوانان به ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد صورت پذیرد.

مشاور امور جوانان کمیته امداد در ادامه در جلسه پرسش و پاسخ به سؤالات نخبگان در تمامی زمینه ها و ابعاد پاسخ داد و سپس در نشست های جداگانه با هیئت اندیشه ورزان جوان کمیته امداد استان یزد و همچنین مسئولان و فعالان فرهنگی استان از ادارات مختلف همچون سازمان تبلیغات اسلامی، شبکه فعالان ازدواج (شفا)، ستاد اقامه نماز، اداره اوقاف و امور خیریه و اداره کل ورزش و امور جوانان استان یزد دیدار و گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد نگاه بنیادی به نخبگان تحت حمایت دارد

کمیته امداد نگاه بنیادی به نخبگان تحت حمایت دارد