مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-08اقتصادي

پاکسان گام بلندی در همکاری با سازمان استاندارد برداشت


مدیرعامل پاکسان از ممیزی خارجی آزمایشگاه در این مجموعه به منظور دریافت گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد ایزو 17025 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پاکسان نیوز، پاکسان از انجام ممیزی با محوریت واحد تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت صابون این مجموعه خبر داد و گفت: این ممیزی به منظور افزایش کیفیت فرایندهای آزمایشگاهی در این مجموعه و صدور گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد ایزو 17025 صورت می گیرد.

این ارزیابی بر اساس ویرایش 2017 و در جهت تشخیص میزان دقت و صحت آزمایشگاه های شرکت پاکسان انجام می شود و دریافت این گواهینامه شرکت پاکسان را به عنوان یکی از معدود شرکت های تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی و به عنوان همکار سازمان استاندارد معرفی می کند و این اجازه را می دهد که این مجموعه به عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان استاندارد، نمونه محصولات مشابه ارسالی از سازمان استاندارد را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

حسین بردبار مدیر واحد تحقیق و توسعه ضمن اشاره به توانمندی بالا و امکانات خوب فراهم شده در شرکت پاکسان افزود: این واحد همواره در تلاش است تا با کسب به روزترین و مهم ترین گواهینامه ها و دستورالعمل های جهانی به افزایش کیفیت محصولات این مجموعه خدمت نموده و گامی در جهت توسعه شرکت پاکسان بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسان گام بلندی در همکاری با سازمان استاندارد برداشت

پاکسان گام بلندی در همکاری با سازمان استاندارد برداشت