مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-08اقتصادي

شهرداری تبریز در اجرای طرح های عمرانی آینده نگر نیست


رییس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری و مشاوران طرح های عمرانی آینده نگر باشند تا پروژه های اجرا شده، در آینده کارایی خود را از دست ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله تقی پور امروز در جلسه کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه اگر اعتقادی به مهندسی ارزش داریم انتقادات و نکته سنجی ها را در راستای ارتقاع کیفی پروژه ها بدانیم.

وی با بیان اینکه اگر در اجرای پروژه ها دقت نشود همانند پروژه میدان آذربایجان  با مشکل ترافیک پس از مسیرگشایی روبه رو خواهیم شد گفت: اگر در ایجاد شریان های ارتباطی نگاه فقط نقش شریان باشد با شکست روبه رو می شویم که باید تاثیر شریان بر شریان های مجاور را نیز در نظر بگیریم تا همانند میدان آذربایجان طرح با شکست روبه رو نشود.

رییس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مشاوران در طرح های مطالعاتی خود شبیه سازی مناسبی با ظرفیت مورد نظر انجام دهند.

تقی پور با بیان اینکه مشاوران در طرح های مطالعاتی آینده نگر باشند گفت: وضعیت خیابان طبیعت در باغمیشه قابل قبول نیست و شهرداری منطقه باید اسناد را ارائه دهد تا مقصرین و دلیل تخریب راه جدید الاحداث  مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تبریز در اجرای طرح های عمرانی آینده نگر نیست

شهرداری تبریز در اجرای طرح های عمرانی آینده نگر نیست