مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-08اقتصادي

استمرار شخم زدن محصول‎های به بار نشسته در گلستان؛ این بار نوبت گوجه فرنگی است


داستان شخم زدن محصول به بار نشسته در گلستان مدت هاست به تنها گزینه انتخابی برای کشاورزان تبدیل شده است، در این میان تنها محصول از بین نخواهد رفت بلکه همراه با محصول به بار نشسته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مدت هاست که دیگر برای کشاورزان گلستانی  فرقی نمی‎کند زمان برداشت چه محصولی در استان باشد، سیب زمینی،سویا، هلو و یا هر محصول دیگر.

مدتهاست قصه پر غصه نامناسب بودن قیمت فروش محصول در زمان برداشت و بلاتکلیفی کشاورزان در استانی که البته نام کشاورزی خیز بودن را یدک می‎کشد تکرار می‎شود، این بار اما داستان قیمت و فروش برای گوجه کاران گلستانی تکرار شده است.

چند روزی است زمان برداشت گوجه، محصولی که البته در سبد غذایی بسیاری از افراد جامعه جای دارد آغاز شده است اما نامناسب بودن قیمت خرید از گوجه کاران موجب شده تا آنها از فروش محصول خودداری کنند چرا که هزینه برداشت بیش از درآمد عایدی برای آنها خواهد بود.

 اغلب مشکلات در زمان برداشت محصولات کشاورزی به نبود صنایع تبدیلی در استان باز می‎گردد اما در حالی که صنایع تبدیلی مربوط به گوجه فرنگی در استان فراهم است به دلیل باز شدن پای واسطه‎ها به کارخانه‎های رب گوجه فرنگی این محصول با قیمت بسیار اندک از گوجه کاران خریداری می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار شخم زدن محصول‎های به بار نشسته در گلستان؛ این بار نوبت گوجه فرنگی است

استمرار شخم زدن محصول‎های به بار نشسته در گلستان؛ این بار نوبت گوجه فرنگی است