مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-08پزشكي

صنعت رکورددار آلودگی به کرونا در آمریکا


شیوع ویروس کرونا لطمه سنگینی به کارکنان کارخانه های گوشت قرمز و سفید آمریکا زده و بیش از 17 هزار نفر در این بخش طی ماه های آوریل و مه به کووید 19 مبتلا شده و 100 نفر جانشان را از دست دادند.

- شیوع ویروس کرونا لطمه سنگینی به کارکنان کارخانه های گوشت قرمز و سفید آمریکا زده و بیش از 17 هزار نفر در این بخش طی ماه های آوریل و مه به کووید 19 مبتلا شده و 100 نفر جانشان را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بسیاری از نقاط روستایی آمریکا، مراکز بسته بندی گوشت به کانون اصلی شیوع ویروس کرونا تبدیل شده اند زیرا کارکنان مجبورند به مدت طولانی در فضای بسته و در نزدیکی یکدیگر کار کنند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا در گزارشی که بر پایه اطلاعات دپارتمان های سلامت 23 ایالت تا 31 ماه مه بود، اعلام کرد در ماه های آوریل و مه بیش از 17 هزار نفر از کارکنان کارخانه های گوشت قرمز و سفید به بیماری کووید 19 مبتلا شده و حدود 100 نفر جانشان را از دست دادند.

در میان موارد به ثبت رسیده، 87 درصد مربوط به کارکنان گروه های نژادی و قومی اقلیت بوده است.

طبق گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا، همه کارخانه های گوشت به تست گسترده ویروس کرونا اقدام نکرده اند، بنابراین ممکن است موارد زیادی گزارش نشده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت رکورددار آلودگی به کرونا در آمریکا

صنعت رکورددار آلودگی به کرونا در آمریکا