مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-08ورزشي

شکایت سپیدرود رشت از داور مسابقه الگیلانو


مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت از شکایت این باشگاه از تیم داوری برابر ملوان انزلی خبر داد و گفت: سپیدرود از ابتدای فصل تاکنون بارها از اشتباهات داوری متضرر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رادنی دیدار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باشگاه سپیدرود از اشتباهات پی درپی و مسلسل وار داوری از ابتدای فصل تاکنون متضرر شده است، اظهار کرد: سقوط سپیدرود به لیگ دسته اول عینی ترین نشانه اشتباهات داوران علیه سپیدرود است.

وی با اعلام اینکه اگر مسابقه فصل گذشته سپیدرود رشت برابر نفت مسجدسلیمان را بزرگ ترین فاجعه داوری تاریخ لیگ برتر بنامیم سخنی گزاف نیست، گفت: در آن مسابقه کمپوزیسیونی از بی قانونی، اهمال و کوتاهی، اشتباهات عامدانه، حق کشی و بی عدالتی را مسؤولین برگزاری و تیم داوری به مردم رشت هدیه دادند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود با بیان اینکه اگر دوستان با سقوط سپیدرود به لیگ دسته اول هنوز دلشان آرام نگرفته به ما بگویند از لیگ کنار برویم تا بیشتر از این به زحمت نیفتند، افزود: در فاصله 24 ساعت تا مسابقه ملوان کل تیم داوری به ناگهان عوض می شود و یک داور جوان برای این مسابقه حساس جایگزین می شود و البته ما از همان داور اول هم (اشکان خورشیدی) کم صدمه ندیده بودیم و در برابر داماش از یک پنالتی ما چشم پوشی کرد و در عوض یک پنال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت سپیدرود رشت از داور مسابقه الگیلانو

شکایت سپیدرود رشت از داور مسابقه الگیلانو