مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-08حوادث

استان اردبیل رتبه 17 نزاع در کشور را دارد/افزایش 29 درصدی درگیری


فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: استان اردبیل در رابطه با عملیات ناجا در دستگیری عاملان نزاع و درگیری رتبه 17 کشوری را دارد که باید عوامل نزاع و درگیری مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عادل منیر شامگاه سه شنبه در جلسه بررسی برنامه جامع سلامت و کاهش خشونت اجتماعی، گریزان بودن جوانان از بطن جامعه و احساس بی هویتی را از علل بروز آسیب های اجتماعی دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه طبق بررسی های به عمل آمده جوانان امروزی دچار بحران هویتی شده اند از این رو این مسئله زمینه را برای کشیده شدن این قشر به سمت آسیب خانمان سوز اعتیادو سایر ناهنجاری ها فراهم کرده است.

وی عدم وجود برنامه های مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان را عاملی در شکل گیری دوستی های نامتعارف عنوان کرد و افزود: پیشنهاد شغل های مناسب و برنامه های فرهنگی و تفریحی سالم برای جوانان و آگاهسازی این قشر از آسیب های مواد مخدر و مشروبات الکلی می تواند به طور چشمگیری گریز جوانان از کانون خانواده و اجتماع را کاهش دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل کم توجهی به بحث فرهنگسازی و آموزش همگانی را از عوامل مهم افزایش نزاع و درگیری در استان دانست و بیان کرد: رویکرد آموزش مهارت های زندگی به جوانان و خانواده ها می تواند تأثیر بسزایی در کاهش جرایم و کاهش پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل رتبه 17 نزاع در کشور را دارد/افزایش 29 درصدی درگیری

استان اردبیل رتبه 17 نزاع در کشور را دارد/افزایش 29 درصدی درگیری