مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-08اقتصادي

معرفی کنید پاداش بگیرید


به افرادی که استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنند تا سقف 10 میلیون تومان پاداش داده می شود.

- سخنگوی صنعت برق کشور گفت: به افرادی که استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنند تا سقف 10 میلیون تومان پاداش داده می شود.

مصطفی رجبی مشهدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که بعد از مصوبه دولت فضا برای فعالیت رمزارزها باز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 400 مگاوات میزان دیماند فروخته شده به متقاضیان مراکز رمزارز بوده که بخشی از آن در حال استفاده و بهره برداری است و اکنون نیز توصیه می کنیم که همه کسانی که متقاضی استخراج رمزارز هستند با مجوز از وزارت صمت به شرکت های توزیع نیروی برق و برق منطقه ای برای اخذ مجوز و خرید دیماند و انشعاب مراجعه کنند.

وی افزود: برای آن دسته از افرادی که راهکار قانونی را انتخاب نمی کنند و روش های غیرقانونی و به اصطلاح برق دزدی را ترجیح می دهند یا با تعرفه دیگری مثلا با تعرفه کشاورزی که ارزان آن هم در شرایط پیک تابستان استفاده می کنند، جریمه هایی را در نظر گرفته ایم و لازم است که این افراد شناسایی شوند.

سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته و راهکارهای موجود برای شناسایی این افراد، گفت: از طریق اندازه گیری و روش های فنی می توان این افراد را شناسایی کرد اما ممکن است برخی افراد از این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کنید پاداش بگیرید

معرفی کنید پاداش بگیرید