مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-08اقتصادي

استفاده شهرداری از پیاده روها هیچ منفعت قانونی را مختل نمی کند


مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تدوین دستورالعمل های دقیق برای استفاده از پلازاها و پیاده روهای پایتخت خبر داد و گفت: لایحه بهره برداری از پیاده رو ها هیچ منفعت قانونی را از بین نخواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، به نقش لایحه ساماندهی پیاده روهای تهران در بهینه سازی استفاده از ظرفیت های میدان ها و پیاده روهای شهر اشاره کرد.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیتی در پایتخت برای مکث مردم وجود دارد ولی استفاده درستی از آن نمی شود و ممکن است مسائل و مشکلاتی برای عبور و مرور شهروندان یا صاحبان واحدهای صنفی به بار بیاورد اما ساماندهی آن می تواند ضوابطی برای برخورداری  بی ضرر از این ظرفیت فراهم کند.

مفاخریان گفت: هدف از طرح موضوع پلازاها، ایجاد سرزندگی شهری و احیای فضای خاطره جمعی برای شهروندان بوده است و برای این امر باید فضایی برای حضور مردم در پلازا ها وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: در حال حاضر ون کافه ها و دست فروشان به ایجاد و رونق چنین فضاهایی کمک می کنند.

وی با تاکید بر این که بهره برداری از فضای پلازاها شرایط ویژه ای را می طلبد، اظهار کرد: به عنوان مثال نوع فعالیت یا محصولات واحدهای سیار اعم از ون کافه ها یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده شهرداری از پیاده روها هیچ منفعت قانونی را مختل نمی کند

استفاده شهرداری از پیاده روها هیچ منفعت قانونی را مختل نمی کند