مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-08اقتصادي

بهره برداری از ذوب آهن پاسارگاد کوار برای 18 هزار نفر اشتغال زایی دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با بهره برداری کامل از ذوب آهن پاسارگاد کوار، به صورت مستقیم و غیر مستقیم، برای 18 هزار نفر اشتغال زایی می شود.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با اجرا و بهره برداری کامل از تمام بخش ها و فازهای کارخانه ذوب آهن پاسارگاد کوار برای سه هزار نفر به شکل مستقیم و 15 هزار نفر به شکل غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ظفر افشون افزود: این کارخانه در سال 84 با اخذ مجوزهای قانونی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و اخذ تاییدیه های لازم برای تامین مواد اولیه به شرط تکمیل زنجیره تولید شروع به طراحی و اجرای خطوط تولید در کوار کرد و در سال 92 واحدهای ذوب و ریخته گری بسته و کوره پاتیلی مورد بهره برداری قرار گرفت و در سال 98 نیز شاهد افتتاح واحد گاززدایی و کربن زدایی در خلاء این کارخانه بودیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه و طراحی اولیه، این مجتمع به منظور قطع کامل وابستگی به سایر واحدها، اجرای فازهای دوم و سوم واحدهای تکمیل و توسعه زنجیره تولید فولاد را نیز به شکل همزمان آغاز کرد و بر همین اساس نخستین واحد مگا مدول تولید آهن اسفنجی پارسال وارد مرحله بهره برداری شد و واحدهای دوم و سوم نیز هریک با یک و هشت دهم میلیون تن در سال در دست اجرا است که قرار است تا پایان سال 1401 آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ذوب آهن پاسارگاد کوار برای 18 هزار نفر اشتغال زایی دارد

بهره برداری از ذوب آهن پاسارگاد کوار برای 18 هزار نفر اشتغال زایی دارد