مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-08اقتصادي

پرداخت تسهیلات ویژه به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان، ‏از پرداخت تسهیلات ویژه به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت: 14 رسته شغلی واجد شرایط شناسایی و فرآیند پرداخت تسهیلات به آن آغاز شده است.

- برهان صلواتی امروز(18تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور حمایت از کارفرماها و کارگاه هایی که فاقد لیست بیمه هستند دستورالعمل جدید دولت برای پرداخت تسهیلات به این گونه واحدها نیز ابلاغ شده است و برابر این دستورالعمل برای افراد خویش فرما و خود اشتغال مبلغ 6 میلیون تومان و برای واحدهای دارای نیروی کار به ازای هر شاغل 8 میلیون تومان با نرخ 12 درصد و به مدت 24 ماه با سه ماه تنفس در پرداخت خواهد بود.

وی افزود: کارفرمایان و کارگاه های دارای لیست بیمه نیز به ازای هر شاغل 12 میلیون تومان و واحدهایی که بنا به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شده اند، به ازای هر شاغل 16 میلیون تومان تسهیلات 12 درصد دریافت خواهند کرد.

مدیرکل کار کردستان، به 14 رسته شغلی که تسهیلات کرونا به آنان تعلق می گیرد اشاره و بیان کرد: مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده اعم از رستوران ها، بوفه ها، طباخی، تالارهای پذیرایی، قهوه خانه ها و اغذیه فروشی ها، مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل ها، مجتمع های جهانگردی و گردشگری، مهمانسرا ها، مسافرخانه ها، مراکز بوم گردی، مراکز اقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات ویژه به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

پرداخت تسهیلات ویژه به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا