مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-08ورزشي

کسی که نقشه فدراسیون ایران را به فیفا لو داد!


یکی از رسانه های ورزشی مکتو مدعی شده است که یکی ازمدیران قبلی فدراسیون اطلاعاتی از داخل فدراسیون به فدراسیون جهانی داده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حالی که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تا 23 تیر ماه از فیفا فرصت گرفته اند تا یک راهکار اساسی برای برون رفت از بن بست فعلی پیدا کنند، برخی افراد برای رسیدن به منافع شخصی خود در حال ارائه گزارش محرمانه و مخفیانه به فیفا هستند.

چه کسی از برداشته شدن شرط سنی سود می‌برد؟وقتی فیفا در آخرین نامه ارائه شده به فدراسیون فوتبال با لحن تند و طلبکارانه، از ایران خواست محدودیت‌های مدیریتی بخش انتخابات نظیر شرایط سنی را بردارد، بی اختیار همه نگاه‌ها به سمت علی کفاشیان رفت و برخی تصور کردند نایب رییس فعلی فدراسیون در تلاش است اساسنامه جدید به گونه‌ای اصلاح شود که خودش بتواند با وجود عبور از سن 65 سالگی، همچنان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند.

حتی در محافل خصوصی کفاشیان به ارائه گزارش به فیفا متهم شد، اما حالا سرنخ‌های تازه نشان می‌دهد شخصی که مدعی دبیرکلی فدراسیون فوتبال است، برای فیفا‌ای میل می‌فرستد و آتش اختلاف میان فدراسیون فوتبال و فیفا را تند می‌کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که نقشه فدراسیون ایران را به فیفا لو داد!

کسی که نقشه فدراسیون ایران را به فیفا لو داد!