مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-08ورزشي

رفع تعلیق جودو برای ورزش خراسان شمالی مهم است / تقدیر از بریمانلو


رییس هیات جودو خراسان شمالی با اشاره به اهمیت رفع تعلیق فدراسیون جودو برای ورزش خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی مهد جودو است و می توان با رفع تعلیق مدال آوری برای استان میسر شود.

- کوروش خسرویار در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین وضعیت تعلیق جودو ایران اظهار کرد: بر اساس اعلام وکیل ایران در این دادگاه، برگزاری دادگاه بین المللی ورزش، 26 شهریورماه برگزار می شود و تصمیم گیری برای رفع تعلیق فدراسیون جودو ایران یا ادامه تعلیق مشخص می شود.

وی با تأکید بر اینکه خراسان شمالی و رضوی مهد جودو ایران است، افزود: این دادگاه برای مدال آوری ایران در مسابقات مختلف و همچنین وضعیت فعالیت ورزشی در این استان ها بسیار مهم است.

رییس هیات جودو خراسان شمالی همچنین از برنامه ریزی برای حضور در مسابقات المپیاد ایرانیان خبر داد و گفت: این مسابقات در بهمن ماه امسال برگزار می شود و تلاش داریم تا در صورت رفع مشکل شیوع کرونا و آغاز برنامه ها، بتوانیم مدال های خوبی را برای خراسان شمالی کسب کنیم.

وی همچنین از فعالیت جودو در بیشتر شهرستان های خراسان شمالی خبر داد و افزود: زیرساخت های جودو در شهرستان های خراسان شمالی مهیا است و ریل گذاری برای پیشرفت این رشته ورزشی در استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تعلیق جودو برای ورزش خراسان شمالی مهم است / تقدیر از بریمانلو

رفع تعلیق جودو برای ورزش خراسان شمالی مهم است / تقدیر از بریمانلو