مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-08ورزشي

لزوم توزیع عادلانه تر امکانات و فرصت ها در مدیریت شهری


استاندار یزد با بیان این که توجه به وجوه مختلف نیازهای شهروندی در برنامه ریزی شهری ضروری است گفت: توزیع عادلانه تر امکانات و فرصت ها باید در دستور کار جدی مدیریت شهری یزد قرار گیرد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که توجه به وجوه مختلف نیازهای شهروندی در برنامه ریزی شهری ضروری است گفت: توزیع عادلانه تر امکانات و فرصت ها باید در دستور کار جدی مدیریت شهری یزد قرار گیرد.

محمدعلی طالبی صبح امروز 18 تیرماه در مراسم بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 29 طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، فناوری و فضای سبز شهرداری یزد، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ثبت جهانی و هفته شهرداری ها و دهیاری ها، با بیان این که ثبت جهانی بافت تاریخی یزد از دو بعد احترام جهانیان به این میراث ارزشمند و هدایت یزد به سمت شهر توسعه یافته در کلاس جهانی حائز اهمیت است، اظهار کرد: امیدوارم با بهره برداری از این طرح ها خدمات بهتر و بیشتری به مردم دارالعباده ارائه شود.

وی حرکت و جهت گیری شهرداری و شورای اسلامی یزد در راستای خدمت رسانی به مردم را حائز اهمیت دانست و افزود: علاوه بر توجه به نیازهای اساسی و اولویت دار شهروندان، بحث توزیع عادلانه تر امکانات و فرصت ها باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توزیع عادلانه تر امکانات و فرصت ها در مدیریت شهری

لزوم توزیع عادلانه تر امکانات و فرصت ها در مدیریت شهری