مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-08دانش

ابلاغ دستور العمل برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کاربردی


دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشگاه جامع علمی کاربردی، از سوی دکتر مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به روسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه ابلاغ شد.

- دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشگاه جامع علمی کاربردی، از سوی دکتر مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به روسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مختار جلالی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این خصوص گفت: این دستورالعمل در خصوص تفویض اختیار نحوه برگزاری امتحانات برای دروس نظری و بخش نظری دروس نظری – عملی نسبت به شرایط شهر و مرکز هر استان و نظر به شیوع مجدد ویروس کرونا در برخی از مناطق کشور می باشد.

وی بیان کرد: رعایت حداقل واحدهای انتخابی دانشجویان، مرخصی و سنوات تحصیلی، پوشش کامل سرفصل دروس، اولویت برگزاری حضوری امتحانات، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، الزام تهیه و استفاده از تجهیزات فردی برای کارکنان و مراقبان، شرایط برگزاری محل آزمون و .

از جمله موارد قید شده در این دستورالعمل می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستور العمل برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کاربردی

ابلاغ دستور العمل برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کاربردی