مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-08پزشكي

چه موقع به مشاوره خانواده نیاز داریم؟


برخی از مشکلات هستند که به صورت انفرادی قابل درمان نیستند؛ زیرا آن مشکل در بافت خانواده شکل گرفته و بنابراین می ­توان گفت که سایر اعضای خانواده ممکن است در شکل­ گیری مشکل نقش زیادی داشته باشند؛ - از طرفی بعضی مشکلات به صورت انفرادی درمان می­ شوند اما وقتی در کنار خانواده قرار می­ گیرید­، به دلیل بافت مشکل ساز خانواده، قابل درمان نیست و بنابراین کل خانواده و بافت آن باید تحت درمان قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آرکا، مشاوره خانواده، درمان منحصربه فردی است که می­ تواند در رفع نیازهای همه اعضای خانواده موثر باشد.

مشاوره خانواده باعث می­ شود که از مرزهای سالم خانوادگی درک بهتری پیدا کنید؛ توانایی حل مساله و ارتباطات بین فردی را تقویت کنید؛ مهارت همدلی را تقویت کرده تا تعارضات خانوادگی کاهش پیدا کنند و درنتیجه پرخاشگری و عصبانیت بهتر مدیریت شوند.

نکته اصلی در داشتن و حفظ یک خانواده موفق این است که بتوانیم نیازهای اعضای خانواده را بفهمیم و شناسایی کنیم و با برآوردن این نیاز­ها، تعادل خانواده را برقرار کنیم.

مزیت­های خانواده درمانی خانواده ­ها می­ توانند در صورت بروز هرگونه رویداد استرس­ آمیز از قبیل مشکلات مالی، طلاق، خیانت، از دست دادن دوست عزیزی که ممکن است روابط خانوادگی را تحت فشار بذارد، از خانواده درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه موقع به مشاوره خانواده نیاز داریم؟

چه موقع به مشاوره خانواده نیاز داریم؟