مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-08سياسي

صدای خرد شدن استخوان مردم زیر بار فشارهای اقتصادی شنیده می شود


صدای خرد شدن استخوان های مردم زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی شنیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس امروز (چهارشنبه 18 تیرماه 99) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: بیاییم بدون اغراض و منافع شخصی و حب و بغض های سیاسی و جنایی تنها به حقوق مردم بیندیشیم و از منافع ملی که مهمترین وظیفه همه است دفاع کنیم و در تشخیص مصالح و منافع مردم دچار اشتباه نشویم.

وی افزود: امروز حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت تصمیم گیری های مجلس قرار گیرد و دولت نیز باید با توجه به وظیفه سنگینی که به عهده گرفته است نسبت به مشکلاتی که نفس مردم را گرفته چاره اندیشی کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه مشکل بیکاری و گرانی کمر مردم را شکسته است گفت: صدای خرد شدن استخوان های مردم زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی شنیده می شود.

نوش آبادی با تأکید بر اینکه آزمون سختی در مجلس در پیش داریم تأکید کرد: مردم نظاره گر ما هستند تا ببینند مجلس انقلابی و جهادی چه فکری برای حل مشکلات آنان می کند و چه تصمیمی برای باز کردن گره های کور اقتصادی کشور دارد؟ وی می گوید: مردم انتظار دارند نمایندگان آنان با ریل گذاری صحیح و تصویب و اصلاح قوانین مناسب بر عملکرد دولت نظارت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای خرد شدن استخوان مردم زیر بار فشارهای اقتصادی شنیده می شود

صدای خرد شدن استخوان مردم زیر بار فشارهای اقتصادی شنیده می شود