مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-08سياسي

اجتماع مجازی دختران حاج قاسم در حمایت از حجاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گروه مردمی دختران انقلاب با توجه به شیوع ویروس کرونا در اقدامی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم را به صورت مجازی، - اجتماع بزرگ مجازی دختران حاج قاسم به همت گروه مردمی دختران انقلاب برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گروه مردمی دختران انقلاب با توجه به شیوع ویروس کرونا در اقدامی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم را به صورت مجازی، پنجشنبه 19 تیرماه از ساعت 18 برگزار می کند.

در این مراسم حجج اسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه و احسان بی آزار تهرانی کارشناس مسائل دینی سخنرانی و امیر عباسی مداحی می کنند.

این مراسم با حضور مجازی خانواده های معظّم شهداء: شهیدان محسن حججی، ابراهیم هادی، صیاد شیرازی، رسول خلیلی، مجید قربانخانی، اصغر وصالی، محمدحسین حدادیان، احمدی روشن، مرتضی کریمی، سیدجعفر حسینی و همچنین با حضور زینب سلیمانی دختر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مجموعه دختران انقلاب، یک گروه فرهنگی مردمی است که برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر و انجام کار های فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت می کند.

فعالیت های این گروه مردمی در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و محیط های اجتماعی در قالب معرفی سبک زندگی شهدا و توصیه بزرگان و شهدای مختلف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع مجازی دختران حاج قاسم در حمایت از حجاب

اجتماع مجازی دختران حاج قاسم در حمایت از حجاب