مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-08ورزشي

شاید تا پایان سال از زیر صفر به صفر برسیم


رییس هیات اسکواش خوزستان با بیان این که آمار ورزشکاران سازمان یافته این هیات صفر است، گفت: شاید باور این موضوع سخت باشد اما متاسفانه اسکواش خوزستان به این روز بد افتاده است.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات اسکواش خوزستان با بیان این که آمار ورزشکاران سازمان یافته این هیات صفر است، گفت: شاید باور این موضوع سخت باشد اما متاسفانه اسکواش خوزستان به این روز بد افتاده است.

مهراد آران در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت اسکواش خوزستان و فعال شدن این هیات پس از 2 سال تعطیلی اظهار کرد: متاسفانه هیات اسکواش در 2 سال گذشته شرایط نابسامانی داشته است و انتخاب های نادرست نیز باعث شد که این هیات در این مدت هیچ فعالیتی نداشته باشد.

وی با بیان این که اسکواش خوزستان در دو سال گذشته هیچ کارنامه ای ندارد، ادامه داد: با توجه به این که اسکواش خوزستان طی سال های 97 و 98 هیچ گونه فعالیتی نداشت، وقتی در جلسه هدف گذاری برای اسکواش استان با حضور مسئولان اداره کل ورزش خوزستان حضور پیدا کردیم، این رشته هیچ گذشته ای نداشت که بگوییم در سال 98 این اقدامات انجام شده و بر اساس همین فعالیت ها، چه بودجه ای برای سال 99 نیاز است.

رییس هیات اسکواش خوزستان با اشاره به آغاز کار هیات، گفت: طی جلساتی که با اعضای هیات داشتیم، برنامه هایی را در نظر گرفتیم، ضمن این که پس از 2 سال نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید تا پایان سال از زیر صفر به صفر برسیم

شاید تا پایان سال از زیر صفر به صفر برسیم