مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-08سياسي

«هِرم هستی» بررسی می شود


«هِرم هستی؛ تأملی هیدگری در نظرگاه ابن سینا و طلایه داران عرفان خراسان» نوشته مجتبی اعتمادی نیا به صورت مجازی نقد و بررسی می شود.

- هِرم هستی؛ تأملی هیدگری در نظرگاه ابن سینا و طلایه داران عرفان خراسان نوشته مجتبی اعتمادی نیا به صورت مجازی نقد و بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه شنبه (24 تیر ماه) به نقد و بررسی این کتاب اختصاص دارد که با حضور احمدعلی حیدری، علی اصغر مصلح و مجتبی اعتمادی نیا از ساعت 15 در مرکز فرهنگی شهرکتاب به صورت مجازی برگزار می شود.

در خبر برگزاری این نشست آمده است: هرم هستی؛تأملی هیدگری در نظرگاه ابن سینا و طلایه داران عرفان خراسان نوشته مجتبی اعتمادی نیا به همت نشر س آن سو منتشرشده است.

هِرم هستی نمایانگر نوعی طرح وجودشناختی سلسله مراتبی است که آدمیان طی قرن ها همواره نظر و عمل خود را بر اساس آن سامان داده و به لوازم منطقی و روان شناختی آن در عرصه فرهنگ و سیاست تن در داده اند.

اثر حاضر می کوشد با نگاهی انتقادی به نحوه تلقی سلسله مراتبی از وجود نزد ابن سینا، قابلیت های بی بدیل عرفان حوزه خراسان را در پی ریزی طرحی اصیل از وجود واکاوی نماید.

مؤلف در این اثر نشان می دهد که تفکر فلسفی به معنای متعارف آن، تن ها یکی از راه های تأمل در باب هستی و حقیقت آن است، حال آن که اقبال شاعرانه به هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هِرم هستی» بررسی می شود

«هِرم هستی» بررسی می شود