مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-08اقتصادي

کاهش 50 درصدی پرونده های رسوبی در تهران


معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری تهران از افزایش 10 درصدی رسیدگی به پرونده های قضایی در پایان سال 98 و در محاکم تجدید نظر خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، حسن بابایی، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری تهران طی گزارشی در نشست شورای معاونان دادگستری تهران گفت: با تلاش کلیه کارکنان در محاکم تجدید نظر تهران در پایان سال 98 رسیدگی به پرونده های قضایی 10 درصد افزایش داشته است.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری تهران خاطرنشان کرد: عملکرد محاکم تهران با افزایش نرخ رسیدگی از 92 درصد به 102 درصد رسیده و در نتیجه عملکرد مثبتی معادل سه هزار و 154 فقره پرونده داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: در رسیدگی های سال گذشته 108هزار و 37  فقره از تعداد بیش از  217هزار پرونده های مسن در دادگستری استان تهران کاسته شده که معادل کاهش 50 درصدی پرونده های رسوبی در استان تهران است.

بابایی در پایان اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت زندان، تعداد 1200 پرونده زندانی دار در دادسرا تجمیع و از این تعداد معادل 600 نفر نیز مشمول آزادی مشروط شدند و افزون بر این تشکیل شورای مصلحان برای جلب رضایت از محکومان به قصاص و فعال سازی بیش از پیش کمیسیون عفو در داسرا از دیگر اقدامات صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی پرونده های رسوبی در تهران

کاهش 50 درصدی پرونده های رسوبی در تهران